Σχετικά με παραγγελίες

Άνοιξε όλες τις απαντήσεις
Πραγματοποίησα την παραγγελία μου. Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω;

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης εκτιμάται σε 5-7 εργάσιμες ημέρες. Μπορείτε να ενημερώνεστε ανά πάσα στιγμή για την πορεία της παραγγελίας σας μέσα από τον Λογαριασμό σας - Ιστορικό συναλλαγών.
* Ενδέχεται να υπάρξουνκαθυστερήσεις σε αποστολές σε νησιά & απομακρυσμένες περιοχές, σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών συνθηκών και περιόδους μεγάλου φόρτου παραγγελιών.

Πραγματοποίησα αγορά στο eShop. Πότε θα λάβω τους πόντους μου στην κάρτα allSmart;

Οι πόντοι allSmart προστίθενται στην κάρτα allSmart μετά από 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής της παραγγελίας μου;

  • Παραλαβή από πρατήριο Shell - ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 35€
  • Αποστολή στο χώρο μου - ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 85€
  • Pharmacy : Αποστολή στο χώρο μου - ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 39€

    Για παραγγελίες αποκλειστικά με εξαργύρωση πόντων Smart - ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής
    Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 3,5€ ανεξαρτήτου όγκου και τόπου παράδοσης.

Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής;

Εξαργύρωση Πόντων
Εξαργυρώστε το σύνολο ή μέρος των πόντων στην κάρτα allSmart 
Αντικαταβολή
Εξοφλήστε την παραγγελία σας κατά την παράδοσή της στο χώρο σας με αντικαταβολή!
* Προσοχή: Για αγορές άνω των 500€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
Πιστωτική Κάρτα
Γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες Master Card, Visa.
Χρεωστική κάρτα
Μπορείτε να πληρώσετε και με τη χρεωστική σας κάρτα.

Μπορώ να αλλάξω, ακυρώσω την παραγγελία μου;

Καλέστε στο 2109476566, Δευτέρα - Παρασκευή, 09:00 - 18:00 και ενημερώστε μας για τις αλλαγές στην παραγγελία σας.

Πώς επιστρέφω προιόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε όλα ή κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας, μπορείτε να το πραγματοποιήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας!

Η επιστροφή μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:

1) Καλέστε στο 210 9476566 για να σας ενημερώσουμε για το κοντινότερο Πρατήριο Shell όπου μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν (Προσοχή: Δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε επιστροφή από όλα τα πρατήρια Shell). Η συσκευασία του προϊόντος δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τις ακόλουθες διαστάσεις (σε εκατοστά) Μ x Π x Υ = 48 x 26 x 16 με μέγιστο όριο βάρους 6kg.

Αναφέρετε στον υπάλληλο του πρατηρίου ότι πρόκειται για επιστροφή προϊόντος του allSmart ώστε να σας δοθεί το ειδικά διαμορφωμένο voucher της ACS Courier για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας.

2) Καλέστε στο 210 9476566 και δηλώστε ότι επιθυμείτε courier να παραλάβει το προϊόν προς επιστροφή από τον χώρο σας. Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει υποχρεωτικά να γίνει εντός 14 ημερών από την ημ/νία παράδοσής τους και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία.

Παρακαλώ αποστείλατε το προϊόν μαζί με την φόρμα επιστροφής που συμπεριλαμβάνεται στην παραγγελία σας. Εσωκλείστε απαραιτήτως αντίγραφο απόδειξης ή τιμολογίου αγοράς. (Για επιστροφές χρημάτων εσωκλείστε την πρωτότυπη απόδειξη).

Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εμάς.

Τα προς επιστροφή προϊόντα αποστέλλονται με δική σας ευθύνη, και θα πρέπει να τα συσκευάσετε προσεκτικά στην εργοστασιακή τους συσκευασία χωρίς να προκαλούνται φθορές είτε στο προϊόν είτε στη συσκευασία (ενδεικτικά αναφέρουμε επικόλληση αυτοκόλλητου, γραφή).

Σε περίπτωση φθορών, είτε του προϊόντος, είτε της συσκευασίας, που προκαλούνται από κακή χρήση εκ μέρους του πελάτη, το ποσό των μεταφορικών της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και μειώνεται ή μηδενίζεται το ποσό επιστροφής χρημάτων ή/και πόντων προς τον πελάτη.

Χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας