Online Αγορές

Άνοιξε όλες τις απαντήσεις
Με ποιον τρόπο μπορώ να εξαργυρώσω κάποιο δώρο και αν ναι, μπορεί να γίνει τηλεφωνικώς;

Στην κατηγορία eShop μπορείτε να βρείτε μία μεγάλη γκάμα προιόντων από τις κατηγορίες "Οικιακός Εξοπλισμός", "Συσκευές Κουζίνας", "Σκεύη-Εργαλεία Μαγειρικής", "Προσωπική Φροντίδα", "Εργαλεία - Κήπος", "Για το παιδί" κ.ά.. Εξαργυρώστε όλους ή μέρος των πόντων σας για να τα αποκτήσετε, και ακόμα και αν οι πόντοι σας δεν επαρκούν πληρώστε το υπόλοιπο ποσό με αντικαταβολή, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Η τηλεφωνική παραγγελία προς το παρόν δεν υποστηρίζεται.

Μπορώ να εξαργυρώσω πόντους μέσω της κάρτας μου καλύπτοντας την τυχόν διαφορά με μετρητά;

Ναι, φυσικά. Στη κατηγορία «Επιλογή Τρόπου Πληρωμής» μπορείτε να κάνετε μερική ή ολική εξαργύρωση των πόντων σας τσεκάροντας το «Εξαργύρωση πόντων». Στη περίπτωση που χρειάζεται να συμπληρώσετε την αγορά σας με πληρωμή σε χρήματα σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ Πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και Αντικαταβολής και να συμπληρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες σε κάθε περίπτωση όπου είναι απαραίτητο.

Που μπορώ να δω όλα τα δώρα που μπορώ να αποκτήσω εξαργυρώνοντας τους πόντους μου;

Βρείτε την μεγάλη ποικιλία προιόντων που μπορείτε να αποκτήσετε με εξαργύρωση πόντων στην κατηγορία eShop εδώ https://www.allsmart.gr/

Πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο το προιόν που επιθυμώ;

Η διαθεσιμότητα των δώρων εξαρτάται από την διαθεσιμότητα των κωδικών από τον κατασκευαστή. Μπορείτε να καλέσετε στο 2109476566 για να ενημερωθείτε για την ημερομηνία παραλαβής.

Δεν μπορώ να πραγματοποιήσω Online εξαργύρωση των πόντων μου.

Ο λόγος που μπορεί να συντρέχει για να μην ολοκληρωθεί μία online εξαργύρωση πόντων είναι το γεγονός ότι το σύνολο των πόντων σας δεν επαρκεί για την εξαργύρωση του δώρου που έχετε επιλέξει. Μπορείτε να εξαργυρώσετε όσους πόντους διαθέτετε και να καλύψετε το υπόλοιπο με πληρωμή αντικαταβολής ή πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Εναλλακτικά, μπορεί να έχει προκύψει κάποιο τεχνικό πρόβλημα, οπότε σας παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά.

Παραδίδετε προιόντα εκτός Ελλάδας;

Το allsmart.gr είναι ένα eShop που λειτουργεί εντός Ελλάδας και δεν υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης στο εξωτερικό.

Πραγματοποίησα αγορά στο eShop. Πότε θα λάβω τους πόντους μου στην κάρτα allSmart;

Οι πόντοι allSmart προστίθενται στην κάρτα allSmart μετά από 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ ποιο προιόν μπορώ να αποκτήσω με τους πόντους που έχω στην κάρτα allSmart;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ή πραγματοποιήστε εγγραφή, εφόσον δεν έχετε ήδη, για να δείτε το διαθέσιμο υπόλοιπο των πόντων σας. Θυμηθείτε ότι μπορείτε να εξαργυρώσετε όσους πόντους έχετε και πληρώσετε το υπόλοιπο σε ευρώ.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την διαθεσιμότητα των προιόντων;

Η διαθεσιμότητα των προιόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προιόντος. Στην περίπτωση των προιόντων που αναγράφουν "ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ" μπορείτε να καλέσετε στο 2109476566 για να ενημερωθείτε για την ημερομηνία παραλαβής τους.

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής της παραγγελίας μου;

  • Παραλαβή από πρατήριο Shell - ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 35€
  • Αποστολή στο χώρο μου - ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 85€
  • Pharmacy : Αποστολή στο χώρο μου - ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 39€

    Για παραγγελίες αποκλειστικά με εξαργύρωση πόντων Smart - ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής
    Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 3,5€ ανεξαρτήτου όγκου και τόπου παράδοσης.

Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής;

Εξαργύρωση Πόντων
Εξαργυρώστε το σύνολο ή μέρος των πόντων στην κάρτα allSmart 
Αντικαταβολή
Εξοφλήστε την παραγγελία σας κατά την παράδοσή της στο χώρο σας με αντικαταβολή!
* Προσοχή: Για αγορές άνω των 500€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
Πιστωτική Κάρτα
Γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες Master Card, Visa.
Χρεωστική κάρτα
Μπορείτε να πληρώσετε και με τη χρεωστική σας κάρτα.

Πώς μπορώ να μάθω ποιο είναι το υπόλοιπο ποσό σε € αν θέλω να εξαργυρώσω όσους πόντους έχω;

Τοποθετήστε το προιόν που σας ενδιαφέρει στο Καλάθι και προχωρήστε στο Check Out. Στο βήμα Επιλογή Τρόπου πληρωμής μπορείτε να επιλέξετε τους πόντους που θέλετε να εξαργυρώσετε και να βλέπετε το υπόλοιπο ποσό που πρέπει να πληρώσετε σε ευρώ. Εφόσον επθυμείτε ολοκληρώνετε την αγορά.

Μπορώ να κάνω αγορές χωρίς Φ.Π.Α, σύμφωνα με το Άρθρο 39;

Σαφώς και μπορείτε!
Σύμφωνα με την παράγραφο 5 του Άρθρου 39α του Κώδικα ΦΠΑ (ν. 2859/2000) της ΠΟΛ 1150/2017, μπορείτε να αγοράσετε κινητά τηλέφωνα, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση Φ.Π.Α. αν διαθέτετε επιχείρηση ή αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας με εταιρεία υποκείμενη σε Κανονικό Καθεστώς Φ.Π.Α.

Η διαδικασία αγοράς χωρίς Φ.Π.Α. από το allSmart.gr, σε απλά βήματα:

• Επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και ολοκληρώνετε την αγοράς σας με καταβολή του Φ.Π.Α.

• Στη συνέχεια, στέλνετε email στο info@allsmart.gr με την προσωποποιημένη πληροφόρηση της επιχείρησή σας*.

• Τέλος, αναμένετε την έκδοση  πιστωτικού αξιακού τιμολογίου, που θα συνοδεύεται από επιστροφή χρημάτων ισοδύναμη με την αξία του Φ.Π.Α., που καταβάλατε στην αρχική σας παραγγελία.

* Για να λάβετε προσωποποιημένη πληροφόρηση της επιχείρησής σας:
• Επικοινωνήστε με το λογιστή σας
    ή
• Συνδεθείτε με τους κωδικούς TAXISNET στο gsis.gr, για να λάβετε το αρχείο PDF με τα στοιχεία της επιχείρησής σας.

Χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας