Όροι Χρήσης Προγράμματος Επιβράβευσης Shell Go+

  1. Το Shell GO+ είναι ένα πρόγραµµα επιβράβευσης της εταιρείας CORAL A.E. που ανταµείβει τις αγορές σας από τα πρατήρια µε τα σήµατα Shell, των οποίων η CORAL A.E. είναι δικαιούχος στην Ελλάδα.
  2. Το εγγεγραµµένο µέλος του προγράµµατος Shell GO+, µπορεί χρησιµοποιώντας την εφαρµογή Shell GO+ app ή την κάρτα του να συλλέγει πόντους για κάθε λίτρο καυσίµου που αγοράζει αλλά και για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών από τα πρατήρια Shell. Τους πόντους που συλλέγει έχει τη δυνατότητα να τους χρησιµοποιήσει («εξαργυρώσει»), επιλέγοντας είτε ∆ωροεπιταγές είτε τα προϊόντα που παρουσιάζονται στον κατάλογο δώρων Shell GO+ ή στο e-shop www.allSmart.gr, ιστότοπο της Εταιρείας «CORE INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».
  3. Με την ορθή ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής στην εφαρμογή Shell GO+ app ή τη συµπλήρωση της αίτησης Shell GO+ και την παράδοσή της στο πρατήριο, ο πελάτης θα παραλαµβάνει άµεσα την άυλη ή φυσική Shell GO+ κάρτα του αντίστοιχα. Ο κάτοχος θα µπορεί άµεσα να χρησιµοποιήσει την κάρτα του µόνο για συλλογή πόντων. Από τη στιγµή που θα ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική καταχώριση των προσωπικών στοιχείων του κατόχου, όπως αυτά έχουν συμπληρωθεί από τον κάτοχο και εμφανίζονται στην εφαρμογή Shell GO+ app ή στην αίτηση Shell GO+, θα µπορεί εφεξής να εξαργυρώνει τους πόντους του. Ο κάτοχος, αµέσως µόλις λάβει την κάρτα του δεν δικαιούται να παραχωρεί ή να µεταβιβάζει τη χρήση της σε άλλον. Υποχρεούται να τη φυλάσσει σε ασφαλές µέρος και να τη διατηρεί σε καλή κατάσταση. Ο κάτοχος οφείλει να γνωστοποιεί αµέσως γραπτά στην CORAL A.E. τυχόν αλλαγή των στοιχείων επικοινωνίας που δήλωσε, διαφορετικά η CORAL A.E. δεν θα ευθύνεται σε περίπτωση απώλειας της αλληλογραφίας και/ή διακοπής της επικοινωνίας. Η καταχώριση, συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών στοιχείων του κατόχου πραγματοποιείται μόνο για τους σκοπούς του προγράμματος επιβράβευσης Shell GO+ και πάντα σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679, τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας για την προστασία προσωπικών δεδομένων.
  4. Ο κάτοχος δικαιούται να συλλέγει πόντους µε τη χρήση της κάρτας, κατά την εκ µέρους του αγορά καυσίμων και λοιπών προϊόντων και υπηρεσιών που συµµετέχουν στο Πρόγραµµα, σε όλα τα πρατήρια ή/και επιχειρήσεις που δέχονται την κάρτα Shell GO+ στην Κύπρο και στην Ελλάδα. Ο κάτοχος µπορεί να εξαργυρώσει πόντους είτε στην Ελλάδα είτε στην Κύπρο, για να αποκτήσει και να παραλάβει προϊόντα και υπηρεσίες από τον κατάλογο δώρων της χώρας στην οποία πραγματοποιείται η εξαργύρωση.
  5. Ο κάτοχος έχει δικαίωμα να κάνει µέχρι τρείς (3) συναλλαγές την ημέρα και μέχρι οκτώ (8) συναλλαγές ανά 7 ημέρες, µε χρήση της κάρτας του. Σε περίπτωση περισσοτέρων συναλλαγών, οι επιπλέον πόντοι που θα αποκτά θα ακυρώνονται αυτομάτως. Η CORAL διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τα όρια των συναλλαγών κατά την απόλυτη κρίση και διακριτική ευχέρεια της και να τα γνωστοποιήσει με κάθε πρόσφορο μέσο και τρόπο.
  6. Η απόκτηση των πόντων θα καταγράφεται ηλεκτρονικά από τα συστήματα του πρατηρίου που υποστηρίζουν τη λειτουργία του προγράμματος Shell GO+. Η CORAL A.E. διατηρεί τη διακριτική ευχέρεια να µεταβάλλει το σύστηµα αντιστοίχισης πόντων ανά προϊόν ή / και να προσθέτει / αφαιρεί προϊόντα ή υπηρεσίες που συµµετέχουν στο πρόγραµµα επιδότησης πόντων µέσω των πρατηρίων της CORAL A.E. ή άλλων συνεργαζόµενων επιχειρήσεων. Οι πόντοι που δικαιούται ο χρήστης της κάρτας µετά από κάθε του συναλλαγή (η οποία γίνεται µε επίδειξη της άυλης ή φυσικής κάρτας) θα καταχωρούνται την ίδια στιγµή για τα πρατήρια που έχουν online σύνδεση µε το ηλεκτρονικό σύστηµα του Προγράµµατος Shell GO+, ενώ για τα υπόλοιπα πρατήρια, οι πόντοι θα καταχωρούνται την αµέσως επόµενη ηµέρα της συναλλαγής. Το σύνολο των πόντων που αντιστοιχούν ανά πελάτη θα είναι διαθέσιµο αµέσως µετά την ολοκλήρωση της καταχώρισής τους. Όταν ο πελάτης εξαργυρώνει τους πόντους που αντιστοιχούν σε κάποιο δώρο, τότε αφαιρούνται από την κάρτα του οι πόντοι που αντιστοιχούν στο συγκεκριµένο δώρο.
  7. Σε περίπτωση που οι πόντοι έχουν αποκτηθεί µε τρόπο που δεν είναι σύµφωνος µε την παραπάνω διαδικασία, η CORAL A.E. θα διατηρεί το δικαίωµα να τους ακυρώσει χωρίς προειδοποίηση.
  8. Ο κάτοχος της κάρτας οφείλει να ελέγχει, µετά από κάθε συναλλαγή, την ακρίβεια και την ορθότητα των στοιχείων της απόδειξης αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών και του αντίστοιχου αποδεικτικού απόδοσης πόντων που παραλαµβάνει από τον πρατηριούχο ή των σχετικών στοιχείων που εµφανίζονται για τις συναλλαγές µε χρήση της κάρτας µέσω της εφαρµογής Shell GO+ app. Η CORAL A.E. δεν έχει καµία υποχρέωση ή ευθύνη συµβατική ή εξωσυµβατική αποζηµίωσης προς τον κάτοχο για τυχόν αθέτηση εκπλήρωσης ή µη ακριβή εκπλήρωση των υποχρεώσεων των επιχειρήσεων ή καταστηµάτων που συµµετέχουν στο Πρόγραµµα.
  9. Ο κάτοχος πρέπει να ενηµερώσει αµέσως εγγράφως την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Μελών της κάρτας Shell GO+ σε περίπτωση που η κάρτα κλαπεί, αποµαγνητιστεί, καταστραφεί ή χαθεί ή και σε περίπτωση που γίνει παράνοµη ή αντικανονική χρήση της, ευθυνόµενος (ο κάτοχος) για κάθε είδους ζηµία που ήθελε προκύψει µέχρι την εκ µέρους του ειδοποίηση. Σε περίπτωση έκδοσης νέας κάρτας, σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις, κατόπιν σχετικού αιτήματος του κατόχου στην Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Μελών Shell GO+, οι πόντοι που έχει συγκεντρώσει µέχρι εκείνη τη στιγµή ο κάτοχος στην ακυρωθείσα κάρτα, θα µεταφέρονται στην καινούργια του κάρτα, εφόσον η ακυρωθείσα κάρτα ήταν καταχωρημένη µε τα στοιχεία του κατόχου και είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί η σχετική ταυτοποίηση.
  10. Ο κάτοχος µπορεί να επικοινωνεί τηλεφωνικά µε την CORAL A.E. µέσω της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Μελών και να καλεί τον ειδικό αριθµό εξυπηρέτησης/ενηµέρωσης πόντων που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο καθηµερινά. Η CORAL A.E. διατηρεί το δικαίωµα να ενηµερώνει τον κάτοχο και µε άλλα µέσα για το σύνολο των πόντων που του αντιστοιχούν.
  11. ∆ώρα καταλόγου: Τα δώρα που θα δικαιούται ο κάτοχος θα γνωστοποιούνται σε αυτόν µέσω ειδικού καταλόγου, ο οποίος θα είναι διαθέσιµος στα πρατήρια και στην εφαρµογή Shell GO+ app. Η CORAL θα δικαιούται να προβαίνει στην ανανέωση της λίστας δώρων οποτεδήποτε.
  12. Τα δώρα του καταλόγου αποκτώνται µόνο µε τη συµπλήρωση του αριθµού των πόντων που έχει προκαθορίσει η CORAL A.E. και έχει ανακοινώσει στον εν ισχύ κατάλογο δώρων. Οι διαδικασίες παράδοσης δώρων ορίζονται κάθε φορά από την CORAL A.E. και ανακοινώνονται στον πελάτη µέσω του ισχύοντος καταλόγου δώρων. Σε περίπτωση παράδοσης δώρου µέσω παραγγελίας στο πρατήριο, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθεί τα χρονικά περιθώρια παραλαβής που ορίζει το Ειδικό Απόκοµµα Εξαργύρωσης που εκδίδεται από το POS του πρατηρίου. Για την παραλαβή του δώρου ο πελάτης θα πρέπει να επιδείξει οποιοδήποτε απαραίτητο στοιχείο προσωπικής ταυτοποίησης του ζητηθεί από τον πρατηριούχο. Τα στοιχεία αυτά µπορεί να είναι ∆ελτίο Αστυνοµικής Ταυτότητας ή ∆ίπλωµα Οδήγησης.
  13. Για την παραλαβή του δώρου, ο κάτοχος θα πρέπει να φέρει και να επιδεικνύει στο πρατήριο το Ειδικό Απόκοµµα Εξαργύρωσης, το οποίο θα εκδίδεται από το πρατήριο κατά τη στιγµή της εξαργύρωσης πόντων. Σε περίπτωση που κάποιος δικαιούχος επισκεφθεί ένα πρατήριο για να παραλάβει το δώρο του, αλλά δεν εµφανίσει το ειδικό απόκοµµα εξαργύρωσης, τότε δεν θα µπορεί να παραλάβει το δώρο του την συγκεκριµένη στιγµή. Σε περίπτωση απώλειας του αποκόµµατος εξαργύρωσης ο Κάτοχος θα πρέπει να καλέσει την υπηρεσία µελών Shell GO+. Τα δώρα που είναι σε καλή κατάσταση και σύµφωνα µε την περιγραφή τους στον ειδικό κατάλογο δώρων και εφόσον είναι αυτά που έχουν παραγγελθεί από τον κάτοχο, σε καµία περίπτωση δεν θα µπορούν εκ των υστέρων να επιστραφούν ή να µη γίνουν αποδεκτά από αυτόν. Σε περίπτωση που κάποιο δώρο που παραλαµβάνεται από το πρατήριο δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση, ο δικαιούχος θα µπορεί να αρνηθεί την παραλαβή του µόνο κατά την παραλαβή του από το πρατήριο, συµπληρώνοντας και υπογράφοντας ένα ειδικό έντυπο επιστροφής που θα υπάρχει στο πρατήριο, οπότε και θα δικαιούται την επιστροφή των πόντων της συγκεκριµένης εξαργύρωσης. Εντός δεκαπέντε (15) ηµερών, οι πόντοι θα επιστραφούν στην κάρτα του. Τα δώρα που επιλέγονται κατά την εξαργύρωση των πόντων δεν µπορούν να ανταλλαγούν µε άλλα µετά την εξαργύρωση. Ο κάτοχος δεν µπορεί να «αγοράσει» πόντους µε τη χρήση µετρητών ή οιουδήποτε άλλου µέσου συναλλαγών. Σε περίπτωση που κάποιο από τα δώρα που αναφέρονται στον κατάλογο των δώρων δεν διατίθεται από τον συνεργαζόµενο προµηθευτή κατά τον χρόνο της εξαργύρωσης, τότε η CORAL A.E. δεν θα φέρει καµία ευθύνη έναντι του κατόχου.
  14. Τα μέλη έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τους πόντους που έχουν συγκεντρώσει ή/και να κερδίσουν επιπλέον πόντους επιλέγοντας προϊόντα από το e-shop allSmart.gr βάσει των σχετικών όρων που διέπουν την εν λόγω ιστοσελίδα.
  15. Η CORAL A.E. δικαιούται να καταγγείλει µονοµερώς την παρούσα σύµβαση και να ακυρώσει την κάρτα εάν ο κάτοχος παραβεί οποιονδήποτε από τους όρους της παρούσας, οι οποίοι συµφωνούνται όλοι ουσιώδεις, ή εάν συντρέχει άλλος σπουδαίος λόγος. Σε κάθε περίπτωση καταγγελίας και ακύρωσης της κάρτας, ο κάτοχος υποχρεούται να διακόψει άµεσα τη χρήση της και να την επιστρέψει στην CORAL A.E.
  16. Ο κάτοχος της κάρτας φέρει την ευθύνη της διατήρησης της κάρτας σε καλή κατάσταση και της ορθής χρήσης της εφαρμογής Shell GO+ app.
  17. Κάτοχος της κάρτας µπορεί να είναι οποιοσδήποτε έχει συµπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και έχει πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.
  18. Η CORAL A.E. δύναται κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια να προβαίνει σε προσωρινή αναστολή ή οριστική διακοπή του προγράµµατος ή σε μονομερή τροποποίηση των παρόντων χωρίς προηγούµενη ενηµέρωση των κατόχων. Οι εκάστοτε ισχύοντες όροι βρίσκονται αναρτημένοι στην ιστοσελίδα shell.gr.
  19. H CORAL A.E. διατηρεί το δικαίωµα να ακυρώνει κάρτες Shell GO+ οι οποίες είναι ανενεργές για χρονικό διάστηµα πέραν του έτους, καθώς και να διαγράψει τους πόντους που αντιστοιχούν σε αυτές. Η CORAL A.E. διατηρεί το δικαίωµα να διαγράψει τους πόντους που αντιστοιχούν σε κάρτες Shell GO+ στις οποίες δεν έχει γίνει καµία εξαργύρωση τους τελευταίους 36 µήνες.
  20. Ο κάτοχος της κάρτας δεν θα δικαιούται να εξαργυρώνει πόντους για την απόκτηση των δώρων για όσο χρονικό διάστηµα διατηρεί ληξιπρόθεσµες και απαιτητές οφειλές προς την CORAL A.E.
  21. Η CORAL A.E., διατηρεί το δικαίωμα κατά την απόλυτη κρίση και διακριτική ευχέρειά της να διενεργεί οποτεδήποτε προωθητικές ενέργειες, διαγωνισμούς και κληρώσεις, με τους εκάστοτε προβλεπόμενους όρους οι οποίοι θα δημοσιοποιούνται με κάθε πρόσφορο μέσο και τρόπο και την απόδοση των εκάστοτε προνομίων (κουπονιών, εκπτώσεων κ.λπ.), δώρων, ή πρόσθετων πόντων Shell GO+. H συμμετοχή σε οποιαδήποτε τέτοια προωθητική ενέργεια θα γίνεται αυτόματα με τη χρήση της κάρτας Shell GO+. Όποιος κάτοχος δεν επιθυμεί να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε τέτοια προωθητική ενέργεια για οποιοδήποτε λόγο, μπορεί να το δηλώνει τηλεφωνικά στον αριθμό 210 9476566, καθ’ όλη τη διάρκεια και έως και την ημερομηνία λήξης αυτής. Η CORAL A.E. θα αναρτά τους αριθμούς καρτών των οποίων οι κάτοχοι αναδείχθηκαν νικητές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα shell.gr.
  22. Οι όροι και προϋποθέσεις του παρόντος διέπονται από τις διατάξεις του Ελληνικού ∆ικαίου. Αρµόδια για την επίλυση οποιασδήποτε τυχόν διαφοράς ορίζονται τα δικαστήρια των Αθηνών.

Τηλεφωνική Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Shell GO+ 210 94 76 566