Ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών Shell Ελλάδας

Καλώς ορίσατε στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Shell. Εκτιμάμε τα σχόλια σας και σας ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιερώνετε για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.

Παρακαλώ απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις σχετικά με την επίσκεψή σας σε πρατήριο Shell. Παρακαλώ κοιτάξτε την απόδειξη που έχετε στα χέρια σας.

Για να βρείτε τις πληροφορίες επίσκεψής σας κάντε κλικ εδώ.

Εάν στην αρχή της απόδειξης αναγράφεται η επωνυμία του πρατηρίου ΜΥΡΤΕΑ ή ΕΡΜΗΣ τότε εισάγετε τον τριψήφιο κωδικό πρατηρίου (κυκλωμένο με τον αριθμό 1), όπως φαίνεται από το 1ο και το 2ο παράδειγμα απόδειξης

Εάν στην αρχή της απόδειξης αναγράφεται άλλη επωνυμία τότε εισάγετε τον 9ψήφιο ΑΦΜ (κυκλωμένο με τον αριθμό 1), όπως φαίνεται από το 3ο παράδειγμα απόδειξης

Κωδικός Πρατηρίου:

Αριθμός Απόδειξης:

 

Ημερομηνία: / /

Ώρα: :

Αριθμός Κάρτας Smart Club (π.χ. 70041510000325131):

 

Βεβαιωθείτε ότι έχετε βάλει και τα 17 ψηφία της κάρτας

Μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωση της έρευνας αυτής θα πιστωθούν στο λογαριασμό της κάρτας σας Smart Club, 50 Smart πόντοι. Οι Smart πόντοι που θα αποδίδονται λόγω της συμμετοχής σας στην έρευνα θα ανέρχονται κατ’ ανώτατο όριο σε 100 ανά μήνα. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

Εάν δεν είστε μέλος του Smart Club ή εάν δεν επιθυμείτε να συμπληρώσετε τον αριθμό της κάρτας σας, μπορείτε να συνεχίσετε στην Έρευνα πατώντας "Έναρξη".

 
Powered by smg Service Management Group